چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین مقالات :
خانه » داستان انتخاب دهم » روز شمار فتنه۷مرداد

روز شمار فتنه۷مرداد

* فارس: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز صحن علنی مجلس گفت: «عناوین مختلف سیاسی چپ و راست اعم از اصلاح طلب و اصولگرا بدون تمسک به رهبری دچار سقوط و تبدیل به بیگانه می‌شود.»

* محمد مطهری در مطلبی که سایت تابناک آن را منتشر ساخت، نوشت: «خلاف قانون، فقط این نیست که کاندیدایی به حکم شورای نگهبان تمکین نکند. نمی‌شود در این مورد فریاد را به عرش رساند اما در قبال هرگونه رفتار غیرقانونی با مردم معترض ـ که با اندک محبتی می‌توانستند قاطبه آنان را جذب کنند ـ سکوت کرد. چنانکه پیش از این نیز گفته ام اگر نظام ما با برخی از آنچه تحت لوای حفظ نظام صورت می‌گیرد سقوط نکند بسیار بعید است که با عامل دیگری، حتی حمله نظامی از پا درآید.

* کاظم جلالی مخبر کمیته ویژه مجلس برای پیگیری وضعیت بازداشت‌شدگان حوادث اخیر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به بازدید روز گذشته اعضای این کمیته از بازداشت‌ شدگان حوادث اخیر در زندان اوین اظهار داشت: «طی بازدیدی که عصر دیروز اعضای کمیته از زندان اوین داشتند با همه افرادی که در زندان اوین بودند بجز اشخاص سیاسی دیدار و گفت‌وگو کردیم و مجموعاً این افراد از مسئولان زندان اوین و رفتاری که آنها با این افراد داشتند راضی بودند. در این دیدار هیچ‌یک از بازداشت‌شدگان از برخورد و رفتار مسئولان زندان اوین گلایه‌ای نداشتند.»

منبع: کتاب ۸ ماه نبرد مقدس