دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین مقالات :
خانه » چرا نظام با سران اغتشاش برخورد نمی‌کند؟

چرا نظام با سران اغتشاش برخورد نمی‌کند؟

موسوی
علت بروز چنین شرایطی، وجود پیچیدگی در فتنه‌ی پس از انتخابات است که برخی از سران آن با نفاق و دورویی سال‌ها در درون نظام بوده و نقاب خودی به چهره داشته و حتی مدعی خط امام(ره) و کاسه‌ی داغ‌تر از آش بوده‌اند. لذا بایستی غبار فتنه فروکش کرده و ابتدا حق و باطل از هم تفکیک و آن گاه این مدعیان با محک حق (به ویژه در افکار عمومی) تطبیق داده شوند که خوشبختانه تا حدود زیادی این اتفاق افتاده است.
به علاوه آرام کردن فضا و غربال اغتشاش‌گران و معترضانی که بسیاری از آنان صرفاً به تأثیرپذیری از القاء تقلب، احساساتی شده و یا فریب چهره‌ی نفاق را خورده‌اند، هم ضرورت دارد که سران اغتشاش با سوءاستفاده از فضای احساسی و عاطفی برای خودحامی و فدایی فراهم نکنند. اما به تدریج پس از مشاهده‌ی استقبال و همراهی ضدانقلاب و بیگانه و اعترافات مبنی بر خیانت و انحراف، این فضا فروکش کرده و اینک دست سیاست‌بازان و فرصت‌طلبان رو شده و لذا مردم و حتی برخی هواداران گذشته‌ی آنان خواستار برخورد قانونی با قانون‌شکنان از جمله سران آنان هستند که در فضای توهم و قدرت‌طلبی منافع و امنیت ملی را بازیچه‌ی اغراض سیاسی قرار داده و ارزش ۴۰ میلیون رأی را مخدوش و به فرصت‌طلبی بیگانگان میدان داده‌اند.
پس از این قوه‌ی قضائیه است که باید به وظایف خویش عمل نموده و در اجرای عدالت با قاطعیت عمل کرده و به شهروند درجه‌ی ۱ و ۲ قائل نباشد.